Фокус – на бренд як інструмент державного управління
Програма тренінгу охопила теоретичні засади та практичні кейси щодо правової охорони торговельних марок, їхньої комерціалізації та механізмів захисту у випадку порушення. Особлива увага була приділена практикам управління брендом як невід’ємною частиною репутаційного, правового й економічного потенціалу державного сектору.
У якості спікерів виступили представники Українського національного офісу інтелектуальної власності та інновацій (УКРНОІВІ):
- Владислав Білоцький, заступник директора Українського національного офісу інтелектуальної власності та інновацій, голова Апеляційної палати;
- Микола Потоцький, д.ю.н., заступник директора УКРНОІВІ;
- Ольга Кулініч, д.ю.н., доцент, начальник Департаменту «Академія інтелектуальної власності» УКРНОІВІ;
- Юлія Борко, к.е.н., начальник департаменту фінансово-економічної діяльності, головний бухгалтер;
- Дмитро Кондик, PhD в галузі права, провідний експерт відділу міжнародних реєстрацій торговельних марок УКРНОІВІ;
- Тетяна Бабенко, начальник відділу кваліфікаційної експертизи заявок на торговельні марки №2 ознайомила учасників навчання із міжнародною процедурою реєстрації торговельних марок.
У своїх виступах спікери поділилися сучасними підходами до охорони брендів у публічному секторі, міжнародним досвідом та новими інструментами комунікації цінності інтелектуального капіталу.
Заступник директора Українського національного офісу інтелектуальної власності та інновацій, голова Апеляційної палати Владислав Білоцький підкреслив, що сталий розвиток державного управління неможливий без інституційної взаємодії та розуміння цінності інтелектуального капіталу:
«Постійна комунікація між державними інституціями та системне підвищення кваліфікації – це основа ефективного публічного управління, що ґрунтується на повазі до знань, права та інтелектуального капіталу. У часі глобальних викликів саме спільне розуміння цінності нематеріальних активів і здатність працювати з ними – запорука сильної, гнучкої та відповідальної держави. Уміння захищати і розвивати бренд – це вже не лише про репутацію, а про стратегічну спроможність усього сектору управління.»
Владислав Білоцький
Своєю чергою, доктор юридичних наук, заступник директора Микола Потоцький наголосив на важливості інтеграції теми інтелектуальної власності у політичну культуру:
«Розвиток політичної культури сприятиме підвищенню якості формування та реалізації державних політик у різних сферах. Важливою складовою політичної культури є усвідомлення поваги до творчої, винахідницької та інноваційної діяльності, охорони її результатів, а також до дотримання прав інтелектуальної власності та здійснення інноваційного бізнесу. Привернення уваги законотворців та політиків до ролі інтелектуальної власності в політичній діяльності на конкретному прикладі впливу бренду на формування політичного ландшафту, сприятиме розвитку розуміння багатогранності потенціалу такого активу як інтелектуальна власності. Ми в ІР офісі віримо у невичерпні можливості інтелектуального потенціалу та активно працюємо над популяризацією можливостей, які надає інтелектуальна власність в різних сферах суспільного життя.»
Микола Потоцький
Партнерство та стратегічне значення
Проведення курсу стало можливим завдяки співпраці з Дослідницькою службою Верховної Ради України, якій щиро дякуємо за партнерство.
Поширення знань про інтелектуальну власність у системі державного управління – це крок до правової сталості, зміцнення інституцій та формування політичного середовища нового типу – стратегічного, прозорого та ціннісно орієнтованого.